צ'אט בוט לשירות לקוחות – צ'אט בוט עוזר למבקרים באתר שלכם

כל בעל עסק או מנהל שירות לקוחות מודע לקשיים והאתגרים במתן שירות לקוחות איכותי, רציף ושתמיד עומד בסטנדרטים של הארגון. בדיוק מהסיבות האלו, עסקים רבים ממהרים להוסיף צ'אט בוט לשירות לקוחות לאתר שלהם. הצ'אט בוט הינו כלי אשר מדבר עם לקוחות המבקרים באתר 24/7, עונה לשאלות שלהם בצורה אוטומטית, פותר בעיות ומפחית משמעותית את כמות השיחות והפניות לשירות הלקוחות שלכם. צ'אט בוט איכותי גם לומד מתוך השיחות עם הגולשים ומשתפר על הזמן.

מסלול מהיר לחוויית משמש חזקה

ההגדרה המודרנית לחוויית משתמש חזקה מבוססת על מגוון פרמטרים שונים. אתם צריכים להיות גמישים מספיק על מנת לטפל בסוגים שונים של לקוחות ומגוון דרישות. אתם צריכים גם להיות יסודיים מספיק בכדי להבין את כל הדרישות הספציפיות האלו ולפתח פתרונות מספקים. ואתם חייבים לספק את הפתרונות האלו על בסיס קבוע, או במילים אחרות להבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל אחד מהמשתמשים שלכם.

עסקים מודרניים משקיעים זמן ומאמץ רבים בשביל לוודא שחוויית המשתמש שלהם מדויקת. בניית צ'אט בוט לשירות לקוחות היא דרך מעשית להגיע לתוצאה זו. בבחירה ליצור צ'אט בוט, אתם מעצימים את העסק שלכם בכלי לשירות לקוחות שיכול להתאים את עצמו לצרכים וההעדפות המשתנים של לקוחותיכם, ולהמשיך לשאוף לתוצאות טובות יותר. לאורך זמן, הבינה המלאכותית של הצ'אט בוט תעזור לכם לעצב חוויית משתמש חזקה יותר לכל הלקוחות שלכם, מה שבתורו ימנע מהם מלעבור למתחרים שלכם.

שיפור אחוזי ההצלחה של מועדון הלקוחות ומנויים

זוהי עובדה מקובלת ששביעות רצון הלקוחות משפיעה ישירות על הצמיחה וההצלחה של עסק. משיכת לקוחות חדשים היא תמיד אופציה, אבל מעשית, שיווק את המוצר או השירות שלכם ללקוחות קיימים איתם כבר יש לכם תקשורת יכולה להיות מוצלחת הרבה יותר. לשם כך, עסקים רבים מסביב לעולם בונים מועדוני לקוחות ומנויים שיכולים לעודד את הלקוחות שלהם להשתמש בשירותים שוב ושוב ולהמליץ עליהם למשפחה וחברים.

צ'אט בוט לשירות לקוחות משחק תפקיד חשוב כאן. מכיוון שלצ'אט בוט כבר יש קו תקשורת ישיר עם הלקוחות, הם משמשים כמקורות מידע מושלמים לגבי המנויים וחברי המועדון שלכם. בעזרת טון ידידותי ויומיומי, הם יכולים לעודד את הלקוחות לנצל את ההטבות שבתוכניות כאלו, תהליך שבדרך כלל מוביל למכירה.

לדוגמה, הצ'אט בוט שלכם יכול לקבל את פני הלקוחות עם הודעה אשר מקדמת את תוכנית המנויים שלכם, שתוביל לאינטראקציות כמו זו:

צ'אט בוט: "היי! מעוניינים לקבל 20% הנחה על כל הקניות שלכם החודש?" [כן בבקשה][לא תודה][ספר עוד]
לקוח: [ספר עוד]
צ'אט בוט: "בתור לקוח וותיק שלנו, תוכלו לקבל הנחות בין 10%-20% על ידי שיתוף האתר שלנו לחברים ובני המשפחה. על מנת להמשיך, בחרו אפשרות אחת או הקלידו את השאלה למטה." [קוד השיתוף שלי][איך לשתף][תנאי שימוש]

כלי כמו צ'אט בוט לשירות לקוחות הוא דרך נהדרת ללמד את הלקוחות שלכם על הפרטים הספציפיים של תוכניות המנויים שלכם. פורמט האחד-על-אחד מוצלח הרבה יותר בעידוד הלקוחות לביצוע פעולה מאשר דואר אלקטרוני או עמוד נחיתה שעליהם לקרוא ולהבין לבד.

אהבתם את המאמר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest