סיאט מעלה את הסטנדרטים – לאון קופרה החדשה כבר כאן

סיאט מעלה את הסטנדרטים של איך צריך להרגיש רכב מודרני – עם הסיאט לאון קופרה החדשה
מאז שהצטרפה למשפחת רכבי סיאט הקופרה מציעה חוויית משתמש גבוהה במיוחד במחיר תחרותי מאוד. הקו הזה נשמר היטב גם בגרסא החדשה של הסיאט שהגיעה לישראל לפני מספר חודשים והפך במהרה לרכב מבוקש לצעירים. הסיאט קופרה לאון הצטרפה למשפחת רכבי סיאט לאחר שזו נרכשה ע"י תאגיד פולקסווגן. העיצוב הקומפקטי והצעיר של הקופרה הופך אותו למתחרה עיקש לרכבים כמו פורד פיאסטה ואופל אדם.

מבנה וייצור

מודל 2018 של לאון קופרה מבוסס על השלדה ומבנה של רכב הפולקסוואגן גולף R, המכיל מנוע טורבו 2.0 ליטר המספק הנעה קדמית עוצמתית, ומספק 306 כוחות סוס ב-5800 סל"ד. בסיאט ליאון קופרה החליפו את המצמד Haldex המפורסם של פולקסוואגן – שאחראי על תזמון ההיגוי הקדמי והגלגלים האחוריים במצמד נעילה אלקטרוני – בדומה לדגמי הקופרה 300.

המשמעות היא שהסיאט לאון מספקת חוויית ביטחון בניווט ומאפשרת לנהג לנצל את כל הכוח העומד לרשותו בזכות המנוע העוצמתי של הרכב. הלאון קופרה מתוכננת בסגנון ספורטיבי וכיפי בעלת מנגנון שינוי יחס היגוי ובלימת זעזועים אדפטיבית. ליאון קופרה מאפשרת נהיגה חלקה בעת נהיגה בינעירונית במהירות גבוהה שלא כמו חלק מן המתחרים הטבעיים שלה בקטגוריה ומאיצה מ- 0 ל-100 קמ"ש בכ- 5.8 שניות.

גרסאות ומודלים

ה- 2018 Leon Cupra מגיעה בתצורות שונות מהן תוכלו לבחור במעמד הקנייה : מחפשים רכב מעשי יותר? הסיאט לאון קופרה זמינה גם במודל בעל 5 דלתות
האם הביצועים הם הדגש העיקרי? הגרסא בעלת שלושת הדלתות נותנת גימור ספורטיבי לרכב ומוסיפה מעט נפח במושב האחורי. הסיאט לאון קופרה גם מגיעה בגרסאת ה- ST המספקת הנעה ל-4 גלגלים במקום ההנעה הקדמית הסטנדרטית ומערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ' המספק נתונים לגביי ביצועיי הרכב, בקרת אקלים הרכב ועוד.

פנים הרכב

פנים הרכב הוא אחת מנקודות החוזקה של הסיאט לאון קופרה – העיצוב הפנימי אלגנטי, המחוונים מאורגנים בצורה נוחה וקלה לתפעול ומצויידים בתאורה פנימית מודרנית להתמצאות קלה בעת נהיגה בחושך. גודל החלל הפנימי אינו שונה מהמתחרים בקטגוריה זו והוא בעל נפח כולל של 380 ליטרים – בדומה לגולף VTI.

אהבתם את המאמר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest