איך בוחרים ספקים לצורך שיפוצים בדירה?

יש הרבה אנשים שמתכננים לשפץ את הדירה שלהם ולא יודעים מאיפה להתחיל וזה בסדר גמור. חיפשתם בכל האינטרנט ולא הצלחתם למצוא שום מידע בנושא? הרי כל כך הרבה אנשים עשו את זה לפניכם איך יכול להיות שאין איזה ספר הדרכה? בשביל זה אנחנו כאן היום. הכנו לכם את המדריך איך בוחרים ספרים לצורך שיפוצים בדירה. תמשיכו לקרוא ותקבלו את התשובות שכל כך חיפשתם.

איך תבחרו פרקט מיבואן בהרצליה?

יבואן פרקטים בהרצליה בוחר את הפרקט שהוא מציע לכם לפי כמה קריטריונים-

  • קודם כל, מהו סוג הנכס. זו נקודה שיכולה לעזור לכם לקבל החלטה בנוגע לסוג העץ של הפרקט. מה שמשפיע על הבחירה היא אם אתם גרים בשכירות או שהבית הוא בבעלותכם.
  • עוד שיקול חשוב שנעשה הוא ההבנה כמה זמן הפרקט צריך להחזיק מעמד מבלי שיחליפו אותו או יחדשו אותו.
  • ואיך אפשר בלי המחיר? יש גם את מחיר ההתקנה ואת עלות החומר שלפי אלו היבואן יתאים לכם את הפרקט
  • אם הפרקט מבודד חום וקור או רק אחד מהם.
  • לפרקט יש כל מיני אפשרויות לעיצוב. שגם ביניהם צריך לבחור.

איך תבחרו את הספק שיבצע לכם את השיפוצים בדירה?

לפני שמתחילים את השיפוצים בדירה, צריך למצוא איש מקצוע שיבצע את זה. אם אתם מכירים אדריכל, אתם יכולים להתייעץ איתו לגבי בעל מקצוע או אפילו להיעזר בהמלצות של כל מיני חברים ששיפצו כבר בעבר. כמו כן, תוכלו למצוא באי אילו אתרים רשימה של ספקים שיבצעו עבורכם את השיפוצים. כדאי לכם לקחת הצעות מחיר מלפחות שלושה ספקים שונים. אתם צריכים לבדוק אם הספק מגיע בזמן, כדאי שתדברו עם לקוחות עבר של אותו ספק, תלכו לראות עבודות שביצע בעבר ואם אפשר, אז אפילו לראות אותו בזמן העבודה. אל תפחדו לקחת את הזמן ולבדוק כמה שיותר בעלי מקצוע, זה החלק הכי חשוב בשיפוץ של הדירה שלכם.

מה עליכם לוודא לפני שאתם סוגרים עם ספק שיפוצים?

לפני שאתם סוגרים עם ספק שיפוצים, אתם צריכים לוודא שאתם שומרים על עצמכם כמה שניתן במסגרת החתימה על החוזה. החוזה ביניכם לבין הספק צריך להכיל את ההצהרה של הקבלן על הניסיון שלו ועל ההכשרה המקצועית שלו, את זה שהוא לוקח אחריות על כלל העובדים שלו, פירוט עד לפרטים הקטנים של עבודות השיפוץ, מה יהיה בהם ומי אמור לספק את כל החומרים. כמו כן, יהיה צריך להיות גם פירוט של לוח הזמנים, לוח תשלומים לפי ההתקדמות של העבודה, וגם כדאי לכם להכניס ואף לעגן בחוזה את החובה של הספק לבצע ביטוח. נוסף על כל אלה, שווה לכם לחשוב על להכניס את השאלה באילו מקרים מותר לכם לבטל את החוזה.

אהבתם את המאמר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest