אחסון של uPress – כל מה שחלמת עליו בחברת אחסון, במקום אחד

אז החלטתם שאתם בונים אתר לעסק שלכם, או שאולי אתם בוני אתרים שמחפשים חשבון ריסלר בשביל לספק ללקוחות שלכם אחסון עם כמה שפחות התעסקות. זה לא סוד שחיפוש שרת אחסון לאתר זו משימה לא כל כך פשוטה. למרות שיש כל כך הרבה חברות אחסון עם שמות נוצצים והבטחות מפה עד לירח, מבחן המציאות מלמד שרבות הן החברות שמה שהן מספקות הוא באיכות ירודה וזה בא לידי ביטוי בשירות לקוחות לא טוב, מהירות טעינה איטית מאוד של האתר, בעיות תכופות ובאגים ועוד. לכן כאשר אתם מחפשים אחסון כדאי מאוד להתייעץ עם אנשים ולקבל חוות דעת על החברות השונות, מהניסיון שלנו אנו יכולים להמליץ על חברת יופרס, שמספקת שירותי אחסון אתרים ברמה הגבוהה ביותר בארץ.

אחסון של uPress – מוניטור מצב האתר

רבות הן הסיבות שהאחסון של יופרס הוא איכותי. אחת הסיבות, שגם מראה את החשיבה שלהם על הלקוחות היא פיצ'ר שמגיעה עם המערכת שלהם, שמנטר ועוקב אחרי האתר של הלקוח 24/7 וכאשר יש בעיה או נפילה בשרת, הלקוח מקבל ישר מייל המתריעה בפני הבעיה.

אתם שואלים את עצמכם, אם זו חברת אחסון כל כך טובה אז למה שתהיה מלכתחילה נפילה? עם כי הנפילות ביופרס הן באמת נדירות מאוד, לפעמים אין מה לעשות ודברים קורים וכאן נמדדת בעצם המעטפת שמספקת חברת האחסון. בזמן שחברות אחסון רבות אינן מספקות פתרונות מהירים, ביופרס מבינים את החשיבות של תיקון התקלות והעלאה כמה שיותר מהירה של האתר לאוויר, מכיוון שכל שנייה יכולה לעלות לא מעט כסף עבור בעל האתר. אין ספק שעם הפיצ'ר של המוניטור השקיפות והמודעות למצב האתר הן טובות יותר מאשר חברות אחסון אחרות ואת זאת אפשר לזקוף לזכותה של יופרס.

אחסון של uPress – אחסון של מקצוענים

ביופרס עובדים אנשים שמכירים את העבודה שלהם טוב וזה בא לידי ביטוי בשירות הלקוחות והתמיכה שלהם, לא מדובר בסתם אנשים שמעבירים פנייה אחד לשני עד שמישהו בעל ידע עונה עליה, אלא מדובר על מערכת תמיכה שהיא מהירה וחסרת בירוקרטיה, מה שקריטי לאחזקת אתרים, מכיוון שלפעמים יכולות לקרות תקלות שקשה מאוד לעלות עליהן ופתרונן קריטי לאתר וכאן התמיכה היא חשובה מאוד.

הבנתם שאתם מעוניינים באחסון של יופרס? מעבר ל- 30 ימי ניסיון חינם שהם נותנים לכם,
תנו לנו לפנק אתכם בקופון הנחה של 5 אחוז להרשמה לשירות
לשימוש לחצו כאן והקלידו את קוד הקופון UP05MOJO

אהבתם את המאמר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest