בידוריות – מערכת אחת לכל צורכי המוזיקה שלכם

יוצאים לחופשה? עושים פיקניק בפארק? מה זה שווה בלי מוזיקה? בידוריות הן דרך נפלאה לקחת איתכם את המוזיקה שלכם לכל מקום ולהפוך כל אירוע לחגיגה והכל במארז אחד קטן ונייד.

 

בידוריות – מה הן משלבות בתוכן

בידוריות הן מוצר המשלב בתוכו כל מה שתצטרכו על מנת להפעיל מוזיקה, הכל במקום אחד. הן משלבות בתוכן רמקולים, מערכת הגברה ונגינת מוזיקה, ואפשרויות חיבור לכלים כמו מחשבים, טלפונים וכו' על מנת לנגן מהם מוזיקה והכי חשוב כל זה במארז אחד ונייד. הבידוריות משמשות בנוסף להרצאות, סיורים, טקסים, הפעלות ימי הולדת, נגינת קריוקי.

 

בידוריות – יתרונות

למעשה אחד היתרונות המשמעותיים בבידוריות הוא הפרקטיות, מצד אחד זהו מוצר נייד שאפשר לקחת אותו ממקום למקום מאחר והוא מגיע עם סוללה ניידת ומצד שני הבידוריות מספקות כל מה שצריך על מנת לנגן מוזיקה או שאר צרכים הדורשים מערכת סאונד.

 

בידוריות – מה לקחת בחשבון כאשר אתם קונים בידורית

כמו כל דבר אחר בשוק, יש שפע של מותגים ודגמים של בידוריות. איך תדעו איזו בידורית לקנות? על מנת לענות על שאלה זו, תצטרכו להבין מה הצרכים שלכם.

 

בידוריות – בידורית לקריוקי

הבידוריות מוכרות לרוב ממסיבות הקריוקי. בשנים האחרונות מסיבות הקריוקי נהיו נפוצות יותר ויותר, אם באירועים פרטיים ואם באירועים הווי חברתיים, יותר ויותר אנשים מעוניינים לקנות בידורית מאחר והם יודעים שזהו מוצר פרקטי שיכול להפוך כל אירוע לאירוע שלא יישכח. כאשר אתם בוחרים בידורית למטרות קריוקי כדאי שתבחרו בידורית הכוללת מיקרופון נלווה ותאורה המותאמת לקריוקי, וכמובן חשוב מאוד שהבידורית תהיה קלה יחסית וניידת על מנת שתאפשר נשיאה קלה שלה ממקום למקום. עוד אלמנט חשוב הוא שהבידורית תהיה נוחה לאחסון.

 

בידוריות – בידוריות איכותיות

טווח המחירים של הבידוריות הוא רחב, מבידוריות קריוקי זולות יחסית שניתן למצוא בחנויות דלק ורשתות מזון ועד בידוריות יקרות יותר שיספקו לכם איכות סאונד ברמה גבוהה, בידורית כזו תשרת אתכם נאמנה שנים רבות ולשימושים מגוונים, לכן אם אתם מתכוונים לקנות מוצר שתשתמשו בו הרבה, מומלץ לקנות מוצר ברמה גבוהה ולשים לב לאלמנטים שעלולים להפוך את הבידורית מסתם בידורית פשוטה, לאחת שתמלא את כל הצרכים שלכם ואף יותר.

שימו לב לכל האפשרויות כאשר אתם קונים בידורית, למשל האם הבידורית כוללת מסך, האם היא כוללת שלט רחוק, וטווח השליטה שיש בסאונד (על מנת להוציא סאונד כמה שיותר איכותי ולטעמכם), אם אתם מתכוונים להשתמש הרבה במיקרופון, חפשו בידורית עם אפשרות הנמכת מוזיקה אוטומטית כאשר מישהו מדבר במיקרופון.

אהבתם את המאמר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest