מנשא תינוק, איזה יופי! אבל למה, כמה ואיך?

הורים המבלים זמן רב עם התינוקות שלהם, צריכים בדרך כלל מנשא טוב לתינוק, והיום יש מנשאים לתינוקות שהם סופר אופנתיים!

פתרון מעולה להורים להורים המבלים זמן רב עם התינוקות שלהם הוא השימוש במנשא, המספקים תמיכה לירכיים, ברכיים ומפרקים תוך כדי קידום מנח פיזיולוגי טוב.

סוגי מנשאים

יש כמה סוגים של תנוחות מנשא. מנשאי גב ומנשאים קדמיים קדמיים.

לכל סוג מנשא יש יתרונות וחסרונות. לדוגמה, מנשאים עם תנוחה שבה הילד פונה קדימה אל ההורה, מספקת קרבה לתינוק, המקלה על התקשורת, ולעומת זאת מנשאי גב מאפשרים להורה להתנהל בצורה קלה יותר עם ידיים חופשיות.

האם כל מנשא מתאים לכל גיל?

הורים צריכים להיות מודעים לכך שלא כל דגמי המנשאים מתאימים לכל גיל, משקל או גובה הילד.

למשל, תינוקות קטנים צריכים מנשא המספק תמיכה נכונה לראש ולצוואר.

לא משנה איזה מנשא בוחרים, שימו לב לבחור מנשא ארגונומי המאפשר לבישה נוחה ובריאה גם לתינוק וגם להורה.

איזה סגנון מנשא הכי טוב?

הדעה הרווחת היא שמנשאי תינוק שלובשים קדימה (לא על הגב) הם הטובים ביותר, בגלל שהם מספקים קרבה עם התינוק, ולקרבה יש משמעות גדולה עבור הקשר של התינוק איתכם.

בנוסף, במנשא קדמי, ההורה יכול לעקוב כל הזמן אחרי מצב הילד. כשמשלבים את זה עם העובדה שמנשא מקדימה תורם ומספק חיבור פיזי מרגיע המאפשר תקשורת טובה בין הילד וההורה, אז אפשר להבין שזו התנוחה המומלצת.

בכל מקרה, כל מנשא שתבחרו לקנות, חשוב לעקוב אחר הוראות היצרן וללבוש את המנשא בדיוק כפי ההוראות, לכן גם שימו לב שכשאתם קונים את המנשא אתם מקבלים הוראות כתובות, גם הוראות לבישה וגם הוראות זהירות.

הוראות לבישה הן חשובות במיוחד, בגלל שמנשאים שונים משלבים טכניקות לבישה שונות, לכן אתם צריכים הוראות בשביל לדעת על בטוח איך ללבוש את המנשא בדרך הבטוחה והטובה ביותר עבורכם ועבור התינוק שלכם.

לסיכום

מנשא לתינוק הוא מוצר מהמם שהופך ליותר ויותר פופולרי עם השנים, בגלל שהוא כל כך מתאים לאורח החיים המערבי.

מנשא לתינוק מאפשר לקחת את התינוק שלכם עליכם, לשחרר את הידיים שלכם ולעזור לכם לעשות דברים אחרים בזמן שאתם דואגים לילד. בנוסף, מנשא הוא מוצר מאוד מרגיע עבור התינוק, וגם מאוד נעים. תינוקות אוהבים להיות במנשא בגלל שהם מרגישים את החום ואת הקרבה של ההורה ובנוסף גם התנוחה נעימה להם ועוזרת להקל על מצבים של אי נוחות כמו גזים למשל, שכולנו בתור הורים מכירים.

וכשאתם משלבים מנשאים עם היכולת שלהם גם להיות פריט אופנתי לכל דבר, אתם נהנים מכל העולמות.
לצפייה במנשאים אופנתיים צפו באתר https://babyguri.com/

אהבתם את המאמר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest