הצבעים הנועזים בתעשיית הרכב של 2022

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר יצרני רכב משתמשים בצבעים ייחודיים לרכבים. אם הצבעים הפופולריים היו יחסית סולידיים עד עכשיו, היום ניתן למצוא צבעים מיוחדים בהרבה מאוד דגמים, וזה ללא ספק מוסיף להתרגשות מנהיגה ברכבים חדשים.

רוב המעצבים שאחראים בחברות הרכב, מקבלים החלטות הרבה יותר נועזות מאשר בעבר. למעשה, למעצבי הרכב יש SAY רציני מתחילת ועד סוף תהליך ייצור הרכב. ועם זאת, צבע הרכב הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב.

אנחנו יכולים לראות בשנים האחרונות כמה סוגים שונים של צבעים בהם משתמשים יצרני הרכבים המודרניים. אלו הם: ברונזה, כתום-אדום, כחול פלדה, כסוף מטאלי, לבן שמנת מטאלי, ירוק כהה, אדום עמוק מטאלי, חום מהגוני מטאלי, כחול ירוק מטאלי, ברונזה מטאלי, צבע חול מדברי / צבע חאקי / צבע סגסוגת זהב / שמפניה וכו '..

בנוסף לצבעים לעיל, יצרנים מודרניים משתמשים מעת לעת גם בצבעים האלו: צהוב-חום או צהוב בהיר, ירוק כהה או ירוק יער וכחול שמיים. נכון השמות האלו מגניבים? זה שמות מיוחדים שנותנים לצבעים האלו בשביל להעביר את מה שהצבעים האלו משדרים.

מה הם הצבעים הפופולריים לרכבים בישראל?

הצבעים הפופולריים בישראל לרכבים תמיד היו לבן וכסוף. אי אפשר להאשים את הישראלים שאוהבים צבעים שיכולים להתמודד בצורה מיטבית עם החום בארצנו.

בנוסף, הטעם הישראלי הוא פחות נועז מאשר במקומות אחרים בעולם. גם עם זה, שבדרך כלל הצבעים הנועזים מגיעים בדגמי ספורט של כל מיני יצרניות רכב, דגמים שהם פחות נפוצים בישראל, וזאת בגלל שהנישה הזאת בכללי היא לא כל כך מפותחת בישראל, מדינה שבה אנשים קונים רכבים קודם כל לשם הפרקטיות.

עם זאת, אנחנו מאחלים לטעם הישראלי להתפתח גם לדגמים עם עיצובים חדשים, וצבעים חדשים שהופכים את הכבישים שלנו למיוחדים יותר. הריי בסופו של דבר, מכוניות הן דבר נועז.

והגיע הזמן שאנחנו גם בתור ישראלים נהנה קצת מהנועזות שבעולם המוטורי ולא נסתל על רכבים אך ורק ככלי שלוקח אותנו מנקודה א' לנקודה ב', אלא לכלי שהוא אמנות, אופנה, וסטייטמנט. מי יודע? אולי שנת 2022 תביא את הנועזות העולמית בכל מה שקשור לרכבים, גם לנהג הישראלי.

לצפייה בדגמים מעודכנים בעולם הרכב ובגרסאות שזמינות בישראל הקליקו כאן

אהבתם את המאמר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest