הכירו כמה טיפים לעיצוב פנים מודרני ממעצבת פנים מנוסה

הגיע הרגע הזה בו אתם מעוניינים לשדרג את הבית שלכם, אך אתם לא יודעים איך לעשות את זה כמו שצריך? הנה טיפים מעולים על עיצוב מודרני, שיעזרו לכם לקבל החלטות לגבי השלב הבא בעיצוב הבית שלכם. 

בחירה בצבעים רכים 

צבעים רכים ועדינים הם לרוב הצבעים שישתלבו הכי יפה עם כמעט כל ריהוט. כאשר אתם צובעים קיר מרכזי בסלון בצבע רך וחמים כמו למשל שמנת אתם יכולים לקבל אופציות אינסופיות לריהוט ואקססוריז שייראו מושלם ולא ייצרו אי נעימות בעין.

לעתים מתחשק לנו לבחור צבע נועז יותר, במקרה זה יש לקחת בחשבון שתיאלצו לעצב את כל הבית סביב אותו הצבע ולעתים מדובר במשימה לא פשוטה בכלל.

עיצוב פנים יוקרתי מתבטא לרוב בצורה עדינה יותר, שמצד אחד לא מושכת יותר מדי תשומת לב אך מצד שני מראה נוכחות חיובית.

בחרו מראש קונספט עיצובי

גם בתוך עולם העיצוב המודרני קיימים מגוון סוגי עיצוב מהם ניתן לבחור. העיצוב הנורדי לדוגמא מתבסס על ריהוט עץ וריהוט בצבעים בגווני אפור. מדובר בטרנד עיצוב בתי יוקרה שניתן לראות בבתים רבים כיום, ולמרות העובדה שקל ליישם אותו הוא עדיין שומר על עיצוב יוקרתי. כמובן שזהו לא טרנד העיצוב המודרני היחיד, וכדאי לכם מאוד להסתכל ולבחון סוגים של עיצוב פנים מודרני יוקרתי לפני שאתם מתחילים לחפש ריהוט או אקססוריז לבית.

מצאו פריט ייחודי שישדרג את החלל

עיצוב דירות יוקרה מתבטא בין היתר בריהוט ופריטים ייחודיים שהופכים את החלל מהקצה אל הקצה. כאשר אתם בוחרים בקפידה רהיט ספציפי שהוא יחיד במינו, תוכלו לשים לב כי כל החלל מושפע מהריהוט והייחודיות שלו תקרין לכל עבר.

אל תוותרו על הדובדבן שבקצפת ותזכרו לחפש את הרהיט האחד שיקרוץ לכם.

בחרו ריהוט איכותי

אין דבר יותר מבאס מלמצוא את השולחן המושלם או את הכורסה שתמיד רציתם ואחר כך להיאלץ להחליף אותה בגלל שחיקה.

אל תתפשרו על ריהוט ללא אחריות או על ריהוט שמורכב מחומר לא איכותי שנתון לשחיקות.

ודאו את הרכב החומרים של הרהיט שאתם קונים וכמובן תקפידו לשמור עליו כמו שצריך כדי שתוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן.

צרו לכם לוח השראה

דרך מעולה לקבל רעיונות לעיצוב מודרני הוא הכנת לוח השראה המכיל בתוכו תמונות של ריהוט, פרטי עיצוב ודירות לדוגמא. אם למשל ביקרתם בבית מיוחד שהתלהבתם מהעיצוב שלו, צלמו אותו והוסיפו ללוח. כך תעשו עבור כל פרט שמעורר בכם השראה וכך תדעו פחות או יותר מה לחפש כאשר אתם מגיעים לשלב קניית הריהוט או צביעת הקירות. כמובן שאתם לא חייבים לקחת דברים מהלוח ולהעתיקם, אך תמיד נחמד לקבל השראה ולראות כיצד הבי שלכם יכול להיראות בתום תהליך העיצוב.

אהבתם את המאמר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest