כריות מגניבות לספה בסלון

כריות הנוי הפכו לפריט עיצובי שאפשר לראות בכל חדר בבית. היתרון שבכריות הנוי מגיע מכך שהן זולות ונוחות והן מחליפות את האווירה איפה שרק יוצבו בבית. הסוד שטמון בבחירה של כרית נוי, נמצא בבחירה גם בציפיות אשר עשויות מבד איכותי ועמיד. המדריך הבא יעסוק בכריות מגניבות לספה בסלון

כמה כריות מגניבות לספה בסלון כדאי לשים על הספה?

כשאתם בוחרים כריות מגניבות לספה בסלון אתם צריכים לשים לב לגודל של הסלון ובמיוחד לגודל של הספה, הרי אתם רוצים שיישאר לכם מרחב בספה ושהיא עדיין תישאר נוחה מספיק לישיבה.

אם הספה שלכם מספיק גדולה ומרווחת, אתם יכולים להניח עליה כמה כריות בכל מיני גדלים ובכל מיני גוונים. כדאי לכם לקנות כמה כריות בסיסיות בצבעים שיהיו חלקים ושיהיו בצורה ניטרלית, אשר יכולים לשמש אתכם למספיק זמן ושהן יוכלו להתאים לכם לכל סגנון שבעזרתו תעצבו את הסלון שלכם.

נוסף על כך, כדאי לכם לרכוש כריות שיהיו בגדלים שונים, ואז לשחק איתן מבחינה ויזואלית על הספה, אתם יכולים לשים אותן בערמה מהגדולה לקטנה מנגד לכרית של הספה ועוד כל מיני דרכים עיצוביות.

באילו גוונים כדאי להשתמש עבור הכריות של הספה בסלון?

הבחירה של גווני הכריות המגניבות תלויה בכמה אתם רוצים להשקיע. אתם צריכים לשאול את עצמכם את עצמכם אם אתם רוצים לשנות את כל הריהוט של הסלון או בסך הכל להוסיף עוד נגיעה עיצובית על הספה. כך או כך אתם צריכים להתחשב בכל האווירה העיצובית שאתם רוצים להגיע אליה.

אם אתם רק רוצים לשדרג את כל העיצוב שלכם עם כריות מגניבות, אתם צריכים לשים לב לגוונים של הריהוט שכבר קיים בסלון ובכללי לכל האווירה בחלל. אם אתם רוצים להשרות אווירה רומנטית וכפרית אתם יכולים להשתמש בצבעים רכים בעלי טקסטורות עדינות.

לעומת זאת אם אתם רוצים ליצור אווירה אורבנית ויותר מודרנית אתם יכולים להשתמש בצבעים יותר כהים בעלי הדפסים חדים.

נוסף על כך, כדאי לכם לנסות לייצר ניגודיות עם הצבע של הספה, כלומר להשתמש בכריות בעלות צבעים בהירים על ספה כהה ולהיפך. לא משנה איזו בחירה תעשו, אתם צריכים לבחור בכריות המגניבות שהאיכות של הבד שלהן גבוהה וגם המילוי שלהן באיכות מאוד גבוהה על מנת שתוכלו לשמור על ההדפסים.

מה כדאי לבחור – כריות מגניבות ריבועיות או מלבניות?

אתם לא באמת צריכים לבחור, אתם יכולים לשלב בין שני הסוגים. השילוב של הכריות הריבועיות והכריות המלבניות יכול להיות מאוד מעניין וגם להתאים לכל החלל של הסלון.

מעבר לכך כל צורה של כרית, בין אם היא ריבועית ובין אם היא מלבנית, היא עדיין מגיעה בצורה שונה ובגדלים שונים, וזו הסיבה שאם אתם רוצים לייצר אווירה מודרנית יותר, כדאי לכם לבחור כל מיני גדלים וצורות שיתאימו.

אהבתם את המאמר ?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest